piątek, 30 stycznia 2015

domowe biuro

Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad wyglądem mojego przyszłego miejsca do pracy w domu. Chcę stworzyć wygodne biuro, w którym będę czuła się dobrze, a przestrzeń przy tym będzie elegancka i niebanalna. Ważne by wszystko było poukładane, dobrze zagospodarowane, by papiery miały swoje miejsca, a książki- ładne regały. Rzecz jasna, biuro widzę w bieli z szarymi i czarnymi dodatkami. A jak będzie? Czas pokaże :) 
Zapraszam jak zawsze na garść inspiracji.

 źródło


Ciekawe meble, dekoracje, ozdoby...


1. Biurko IKEA
2. Lampa IKEA
3. Zegar IKEA
4. Lampka ZARA HOME





5. Obrazek IKEA
6. obrazek IKEA
7. Obrazek IKEA
8. Obrazek IKEA


A Wy macie jakieś pomysły na urządzenie swojego biura? :)

3 komentarze:

  1. 4 aranżacja jest mega, ale dywan w paski do bieli zawsze na TAK :)
    Coś czuję, że czułabym się w Twoich wnętrzach jak u siebie /wiesz jak jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pracuje w domu ale na razie nie mam własnego biura tylko biurko i dwie komody. Przydałoby mi sie biuro bo mam juz dość papierów w salonie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Norwesko-klasyczny styl, biel i szarość niczym połączenie idealne, a w to wplątana jeszcze czerń :) w każdej aranżacji odnalazłabym siebie, ale chyba ostatnia jest moja, może dlatego, że widzę pokoik młodego projektanta, którym sama w niedalekiej przyszłości chcę być :)
    dzięki za chwilę bujania w obłokach :)

    OdpowiedzUsuń

A za każde słowo Wasze serdecznie dziękuję ! : )