sobota, 29 listopada 2014

dodatki do domu




Wpadłam z nowościami, jakie udało mi się ostatnimi czasy złowić tu i tam. Upiększam pokój sukcesywnie i zbieram rzeczy na przyszłą wyprowadzkę. Wprost uwielbiam dodatki do domu. Nie mogę się doczekać, aż będziemy urządzali nasze cztery kąty, nasze mieszkanie! :)
W miarę możliwości raz na jakiś czas odwiedzam Ikeę, Pepco, Home&You i tego typu sklepy w celu małych polowań i ogólnej orientacji. Często można dostać tam fajne, niedrogie rzeczy, które wybitnie ozdobią nam wnętrza. Polecam !


Słoiczek- Kik

Ramka i Słoik- Pepc


Podkładki- Pepco



Podstawka- Ike


wazon- Ikea




Lusto- Ikea
Kubek, bombki- Pepco

9 komentarzy:

  1. jestem zauroczona świeczkami, mam do nich ogromną słabość! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoiczki są śliczne i choinka, którą próbowałam skleić rok temu - do tej pory jest nie skończona ; ))

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie gadźety !

    ________________________________________
    Nowości na grudzień.,czyli to co powinniśmy mieć w szafie !
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. o widzę, że dużo kupiłaś! super rzeczy i zdjęcia :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ramka na zdjęcie i lustro są piękne :)
    Podstawkę i świecznik z Ikea też mam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię te sklepy , szkoda ze u mnie nie ma ikea :( Świetne rzeczy kupiłaś !

    http://wicy1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

A za każde słowo Wasze serdecznie dziękuję ! : )